tirsdag 14. april 2009

Har vel aldri blogget så ofte som jeg har gjort de siste dagene..det her lover godt(du må IKKE få sjokk no da kjære Heidi-ENGEL..he-he..)
Disse bildene er tatt i kjellerstua vår,må vel innrøm at det er jeg som er MEST FORNØYD med gutterommet i kjeller`n. Oppskrifta er enkel ; sleng en pose potetull/snacks og gjærne en box øl eller lignende ned i kjellerstua, og VIPPS! er stua oppe TOMT for gutta & menn! Og da tar damene i huset fram symaskina,setter på litt musikk og KOOOSER seg!!!!

Kjellerstua er ganske liten,vi slo ut en vegg og fikk litt større plass.Da Atlegutten feiret bursdag i høst var det 10 stykk 12-åringer som benket seg sammen i kjeller`n,ikke verst!
Da vi startet oppussinga var det ikke gjort NOENHVERDENSTING siden huset ble bygd i 1960...Min make og jeg brukte kun 3 uker fra vi startet til vi var ferdige,vi jobber nok best under press begge to . De grove murveggene ble malt helblank hvitt,likeså taket( panel ). Det ble kjempetøft ! Da vi var i Stockholm på bryllupsreise i fjor kjøpte vi denne klokka, den er helt RÅ!





Trappa ned til kjeller`n malte jeg helblank hvit,gelenderet ble sølv med 3 lag helblank lakk oppå. Masse helblank ble det no ja ..he-he.


Ingen kommentarer: