søndag 5. april 2009



No er det ALT FOR LENG SIDEN jeg har hatt innlegg på bloggen vår....har en DRØM om at jeg en vakker dag skal lære meg å legge inn bilder på pc`n alene,uten å være avhengig av at sønnen min på 12 år hjelper meg med ALT på dette området. Kanskje kommer aldri den dagen..he-he..MAMMA;DU E HÅPLØS MED DATA`N, si snille Atlegutten min..OG han har HELT RETT!!! Men jeg kan iallefall å SKRIV uten hjelp..selv om det tar HIMMLA my tid!!!! Er ofte innom andres blogger og blir SÅ inspirert over hvor mange FLINKE,DYKTIGE OG HERLIGE DAMER som finnes rundt omkring i dette land,DERE har all grunn til å være stolt!!!
Dette bildet er fra karneval i barnehagen til Anettepia vår...istedet for å handle fullt klovneutstyr som mest sannsynlig bli brukt kun 1 gang ,lagde vi(min make & jeg) garndotter og sydde på en NATTDRAKT,funket kjæmpebra!!

Ingen kommentarer: